Upravit stránku

Naše služby

Náhradní vozidlo

Elektronika

  • opravy řídících jednotek, přístrojových desek, dálkových ovladačů, obaly klíčů,
  • chiptuning, optimalizace výkonu vozu úpravou dat ECU, kontrola sw, zálohování sw, aktualizace sw
  • úpravy sw

Mechanické práce

běžné servisní úkony, výměny provozních kapalin, brzd, rozvodů, tlumičů, výfuků, dílů náprav. Seřizování předstihů, předvstřiků, ventilů. Opravy startérů, alternátorů.


Ke zjištění závady velkou měrou přispíváte i Vy řidiči. Je třeba závadu popsat, případně navodit, nejlépe předvést. Záleží na detailech. Vnímavý řidič je polovina úspěchu k odhalení příčiny závady. Doporučujeme svěřovat vozy do profesionálních dílen, které jsou schopny prokázat svoji odbornost. Mechanik, internetový domácí kutil, je postrachem každého servisu. Závada vytvořená nesprávným zásahem, nebo úpravou či vyřazení dílu, je pro zjištění mnohem náročnější a zdlouhavější. Závada zpravidla postrádá logiku.

Náhradní díly upřednostňujeme značkové prvovýrobní BOSCH, DENSO, DELPHI, NGK, SKF, VALEO nebo originální. Tyto díly používají sami výrobci ve Vašich vozech. Čínské díly nefungují ani v čínských vozech. Levné neznamená úsporné.

Vlastní náhradní díly ANO - NE?


ANO, dodám vlastní díly

  1. Cenaušetřím. Servis odhalí vadný díl a sdělí mi to. si, Stačí mi tedy pouze správně vybrat na e-shopu potřebný díl, porovnat ceny, dostupnosti a objednat. Internetové srovnávače nabízejí mnoho e-shopů s různými díly. Nic na tom není, servis udělá to samé a prodá mě to za draho.
  2. Dodání dílu není hned. Většina e-shopů nemá díly skladem. Takže, když je objednám, tak je e-shop následně objedná taky . Druhý den díl přijde do e-shopu a další den dodají díl mně, já ho zaplatím a doručím do servisu. Auto je rozdělané na zvedáku a dva dny čeká na můj díl. Servis přišel, ne svojí vinou, o jedno pracovní místo a to si určitě nechá zaplatit.
  3. Správný díl. Ne vždy je pouze jedna možnost pro daný typ vozu. Takže, když už po dvou dnech dorazí můj díl, tak musí pasovat. E-shop nabídne katalog a já vyberu díl podle svého uvážení. Co když objednaný díl dorazí a není to ten správný? Nesprávný díl musím poslat zpět e-shopu a objednat ten správný. Za další dva dny přijde ten správný a ten taky zaplatím. Auto je na zvedáku další dva dny, servisu se to nelíbí ale co může dělat, bude to účtovat. Já budu čekat na peníze za vrácený díl. Zaplatím za zjištění závady, výměnu dílu a blokování servisního místa. Hodinová sazba za montáž vlastních dílů je vyšší na což jsem byl upozorněn přejímacím technikem. Většina servisů na toto reaguje vyšší cenou práce, tak aby pokryly své provozní náklady.
  4. Reklamace dílu. Po půlroce a 6 tis. km se závada projevuje znovu. Jedu do servisu kde mě opravu provedli. Mechanik zjistil vadu mnou dodaného dílu. Díl demontuje a vrátí mi ho, já vyplním reklamační protokol a pošlu do e-shopu. 30 dní na vyřízení reklamace, co teď? Potřebuji auto. Servis má zase blokované pracovní místo, zase budu platit. Už nebudu šetřit, nechávám to servis udělat kompletně. Druhý den si odvážím opravené auto. Cena byla přijatelná, rozhodně to vyšlo levněji než poprvé a rychleji. Doufám v kladné vyřízení mé reklamace na e-shopu a hlavně vrácení peněz, protože na dobropis za vrácený nesprávný díl jsem čekal tři týdny. Mé poučení zní NE vlastní díly, nevyplatí se to.

NE, díly dodá servis

  • správné vyhledání dílu
  • servis mi nabídne díl podle zkušeností, požadavků, nájezdu km (cena, kvalita)
  • běžné díly skladem
  • online sklady dodavatelů, některé díly tentýž den
  • 2x denně zavoz dílů
  • úspora času, při více možnostech dílů servis objedná všechny
  • reklamaci řeší servis

Profesionální úprava vozu na ETHANOL a LPG

rychlá montáž | nízká pořizovací cena úpravy | úspory nákladů na levnější palivo | lepší jízdní vlastnosti | vyšší výkon motoru | snižení emisí výfukových plynů

Nahoru